V Tkalki razstava Meat fotografinje Eme Širec: Človek kot kos mesa, ki je pripravljen za prodajo na neoliberalnem trgu

STA, tjg.
26.04.2024 10:10

Dotik eksponatov ni prepovedan, saj se z aktivacijo različnih čutil onemogoča pasivnost do koncepta in likovnih del, so zapisali ob razstavi.

Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Meat se s provokativnim multimedijskim dogodkom dotika vprašanja popolnega razčlovečenja v času poznega kapitalizma.
Promocijsko gradivo

V mariborski galeriji Tkalka drevi odpirajo samostojno razstavo mlade fotografinje Eme Širec z naslovom Meat, ki se s provokativnim multimedijskim dogodkom dotika vprašanja popolnega razčlovečenja v času poznega kapitalizma. Razstava bo na ogled do konca maja. Fotografije Eme Širec tematizirajo človeka kot kos mesa, ki je pripravljen za prodajo na neoliberalnem trgu, razstava kot celota pa kritiko antropocentrizma predstavi tudi multimedijsko - prek videa, zvoka in skulpture.

Kombinacija več medijev

Kot je v spremnem besedilu zapisala kuratorka Sara Nuša Golob Grabner, umetnica svoje serije preizkuša v več medijih, da lahko spremlja njihov razvoj in njihove meje ter prek tega ustvarja zaokroženost sporočilnosti. Kombinacija vizualnega, haptičnega in avditivnega cilja na preseganje golega opazovanja, pri katerem se lahko gledalec še distancira preprosto kot voajer trpljenja in vzpostavi moralno držo, ki ga ločuje od predstavljene problematike.

Dotik eksponatov ni prepovedan, saj se z aktivacijo različnih čutil onemogoča pasivnost do koncepta in likovnih del samih. Ustvarja se potencirana atmosfera absurdnega okolja, ki je interpretirano skozi fotografije človeškega telesa zavitega v folijo, zvok pasjega glodanja kosti, mehko skulpturo kosa živalskega mesa in kosti same.

Razstava prikazuje vzporejanje živalskih mesnih produktov s človeškim telesom in brisanje meja med umetno ustvarjenimi hierarhijami bitij v času, kjer domneven človeški napredek spremlja tudi vedno večji nivo dehumanizacije, dodaja kuratorka Golob Grabner.

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Več vsebin iz spleta