Za svoj široko zasnovani zvočni pristop k videnju in razodetju Evangelista Janeza je avstrijski skladatelj oratorija Knjiga s sedmimi pečati - Das Buch mit sieben Siegeln, Franz Scmidt (1874-1939), premišljeno izbral eklektični pristop za čim bolj verno programsko osvetlitev tematike. Izbrana in zahtevana zasedba tako plete verigo epizod od subtilnih pianov do kataklizmično srhljivih zvočnih valov. Avtor je z veščo in domiselno izbiro povezal gregorijanski koral, romantiko z za tisti čas aktualnimi prijemi še novoromantike do atonalnih zvočnih stanj. Tako smo opazovali zvočno videnje, ki ga je ubesedil Janez, o koncu sveta, ko gredo pravični na eno, nepravični pa na drugo stran … Zelo zahtevno delo je skladatelj naložil zboru, ki je mnogokrat polifono oblikovan (fuge), v vseh prej naštetih stilih komponiranja in po intervalnih postopih včasih kar instrumentalno pisan. Treba je reči, da je bil zbor odlično pripravljen in je v vseh komponentah tako deloval. Temu primerno vlogo ima v skladbi orkester v simfonični zasedbi tistega časa. Posebej se je izkazal v nekaterih sodobnih zvočnih pasusih. Zanesljivi dirigent Alois J. Hochstrasser je uspešno vzdrževal učinkovito dinamično in ritmično ravnovesje v tem okrog 160-članskem izvajalskem korpusu. Solisti so sugestivno dopolnjevali celotno sliko, izjemno zahtevna je bila vloga Evangelista Janeza.
Nastopajoči
Solisti Robert Holl, glas Gospoda, bariton, Jochanannes Chum, Janez Evangelist, tenor, Nikola Proksch, sopran, Barbara Hötzl, alt, Jan Petryka, tenor, Thomas Tatzl, bas, in Robert Kovacs, orgle. Mednarodni zbor Franza Schmidta, Gradec – Maribor, Concertchor Graz, zborovodja Alois J. Hochstrasser, Mariborski koncertni zbor, zborovodja Aleš Marčič. Simfonični orkester dunajskega Društva prijateljev glasbe, Dunaj, dirigent Alois J. Hochstrasser.