Prvi v nizu Klasični mojstri festivala Arsana je bil koncert kitarskega virtuoza Maka Grgića. Po zaključenih študijih v Evropi je odšel v ZDA in v Los Angelesu tudi doktoriral. Sedaj je asistent predavatelj na Thornton School of Music v ZDA.
Koncert izvirnih ali za kitaro prirejenih skladb je obsegal manj znane virtuozne kompozicije baročnih mojstrov - G. Zamboni Romano, Sonata VII (v izvirniku pisana za lutnjo); J. S. Bach, Sonata za violino v d-molu; A. Scarlatti, Sonata -, skladateljev romantike - A. Barrios, Katedrala; I. Albeniz, Asturias - in skladateljev sodobnikov z izborom popularne in filmske glasbe: L. Bernsteina Somewhere/Tonight, Makedonca M. Tadića More Čiko, Venezuelca A. Laure Šest v desno, P. Methenyja Letter from home, Španca F. Tarrege Lagrima (Solza), A. Ginastera Sonata za kitaro ter Kondorjev let.
Mak Grgić je pokazal v svoji igri vrhunsko virtuoznost predvsem v široki dinamični paleti - od pianissima do forte. Izjemna tehnika desne roke je pričarala plastičnost izvedb, kjer je bila jasno izpostavljena tema v visokih strunah, v spremljavi pa tišji sočasni ali razloženi akordi.
Ob poplavi zvrsti glasbe za kitaro je igranje klasične glasbe z akustično kitaro prava poslastica, ne samo za nas poslušalce, v igranju je užival tudi umetnik. Tako smo doživeli na letošnjem festivalu Arsana enega od vrhuncev.
Mladi kitarski virtuoz, po materi Slovenec, po očetu Hrvat, nedvomno sodi med svetovno elito poustvarjalcev s tem inštrumentom. Redno ima "v zalogi" literaturo za štiri celovečerne koncerte! Odlična akustika slavnostne dvorane na ptujskem gradu nam je (brez ozvočenja) ponudila tudi slušno in vizualno čudovito doživetje.