Revolucionarna komedija Ta veseli dan ali Matiček se ženi. Anton Tomaž Linhart se je moral dolgo otepati s cenzuro, preden je veseloigra leta 1848 prišla na oder. Če povlečemo smernice z današnjim časom, je tudi kaj spornega, kar diši po cenzuri?
Torej bi lahko rekli, da imamo tudi v današnjem času Matičke in barone?
A igralci imate na odru moč, da te stereotipe razbijate. Vi to počnete v številnih svojih predstavah. Tarzan, predstava Skupaj s plesalko Lejo Jurišić, Zapiranje ljubezni s partnerko Pio ... So odnosi večno aktualna tema?
Glede na povedano, spodbujate pare, da si predstave s tovrstno vsebino ogledajo skupaj?
Poljski režiser Janusz Kica vas je v Matičku videl v vlogi barona. Kako se počutite v njej?
Glede na to, da smo vas ujeli tik pred premiero … kako vi gledate na predpremierski stres, vznemirjenje, ki najbrž je prisotno?
Se vam zdi, da določene manjše napake, ki se morda zgodijo, opazite samo vi, med sabo na odru, publika pa sploh ne?
V čem se razlikujejo predstave, ko isto vlogo večkrat odigrate, v več ponovitvah? Si dovolite biti drugačni, obstaja ta prostor v predstavi, ki to dovoljuje?
Sta s partnerko Pio Zemljič, ki je prav tako igralka, eden drugemu kritika, se pogovarjata o vajinih aktualnih predstavah?
Cel intervju lahko preberete v novi številki revije STOP.