Če bi morali izbrati nekaj, kar simbolizira Pesem Evrovizije 2021, bi to najbrž bila kratka srebrna obleka, v glavnem narejena iz lesketajočih girland. Nasploh je srebrna barva močno zaznamovala rotterdamski izbor in v že tako bleščeče večere vnesla še več glamurja. V kratkem srebrnem kompletu, ki je v kombinaciji z zelo oprijetimi vijoličastimi nogavicami lepo poudarjal njeno čvrsto zadnjico, je na oder stopila hrvaška predstavnica Albina, ki se v finale sicer ni uvrstila, kratki srebrni obleki sta nam bili najbolj všeč na markantni albanski predstavnici Anxheli Peristeri, ki je med nastopom bila videti kot boginja, ter na ciprski predstavnici Eleni Tsagrinou, ki je bila v kreaciji iz bleščečih srebrnih girland utelešenje seksapila.
Škoda, da je sprejela napačno odločitev in se predala moškemu, ki je slab kot hudič. Tako vsaj poje v svoji skladbi El Diablo. Nastop srbskih pevk, združenih pod imenom Hurricane, je bil učbeniški primer srbskega smisla za blišč. In če kdo, potem so Srbi tisti, ki so iz prodajanja odrske erotike in drame doktorirali. Hurricane so stavile na zelo seksi obleke iz črne čipke z velikimi luknjami, videli smo tudi dih jemajoče dekolteje in nešteto lasnih podaljškov, ki so plapolali ob ventilatorju. Bolj energično in seksi ne gre, slovensko komentatorko Mojco Mavec pa je njihov nastop spomnil na slovito beograjsko ulico, ki ji navihani domačini pravijo kar Silicone Valley, Silikonska dolina.
Kratka srebrna obleka pa nam ni bila prav nič všeč na Maltežanki Destiny. Komaj 18-letna pevka je očitno želela sporočiti, da se ne obremenjuje s predsodki in modnimi zapovedmi za ženske močnejših postav, a kaj, ko so gledalci pozornost namesto njeni skladbi posvečali prekratki obleki, stegnom in ogromnim škornjem. Sporočilo bi se dalo prenesti na način, ki bi pevki bolj laskal.
Švica ima za seboj še en legendarno grd evrovizijski outfit. Leta 1988 je v Dublinu Celine Dion za Švico zmagala v naravnost katastrofalni kombinaciji matronastega, strogo zapetega belega suknjiča in bež baletnega krilca. Tokrat se ji je s svojo opravo močno približal Švicar albanskih korenin Gjon's Tears. Že res, da je skoraj zmagal, a stilisti so njegov nastop skoraj povsem uničili. Prevelike, mahedrave hlače z visokim pasom in močno nabrana in ohlapna srajca so mu dodali vsaj dvajset kilogramov in odličen pevec je bil videti kot pajac. Škoda.
V polno je zadela ukrajinska pevka Katerina Pavlenko. S svojo ledeno karizmo, mističnim pogledom in črno opravo, na kateri je žarel zelen ramenski dodatek. Ni je bilo mogoče spregledati in pozabiti.
Naša Ana Soklič je ostala zvesta svoji značilni beli enodelni opravi, ki smo jo videli že na Emi. Kreacija Vesne Mirtelj ji je zelo pristajala, zaradi beline pa je na trenutke bila videti že kar angelsko.