"Čas je - in bo ostal - edino objektivno merilo glasbe."
V nadaljevanju razgovora z Galom Gjurinom preberite:
- "Do milijona v banki pa mi še precej manjka - približno milijon."
- "Navadno lahko lociram nekoga po dialektu na 20 kilometrov natančno."
O ljudski glasbi:
"Vsa 'visoka glasba', Bach, Händel, Mozart, Debussy, Ravel, Kogoj, Žebre, Coltrane, Davis, Mingus, temelji na ljudski glasbi oziroma na popularni glasbi določenega zgodovinskega obdobja. Zato resnična glasba ne more umreti, saj bo vedno na razpolago nova popularna oziroma ljudska glasba, glasba ljudi, iz katere se bo potem napajala 'visoka glasba', bi dejal Leonard Bernstein. Glasba je ekosistem. Ljubke ljudske pa so del nove eko-bio glasbe ter idejno stojijo nasproti umetni inteligenci oziroma jo presegajo v svoji človeškosti."
O glasbeni korupciji:
"Nacionalka in komercialne postaje so že dolgo 'skupaj v postelji'. In sledi tudi to, da lahko odstranijo iz skoraj celotne slovenske radijske sheme, kogarkoli pač hočejo. Ali pa, da ga zaradi interesov vrtijo do onemoglosti. Mar ne zaudarja tole po totalitarizmu, pfej? Medijski oligarhiji? Ali diši po sveži demokraciji, z objektivnimi in kvalitativnimi merili?"
So v Kanadi na glasbeni sceni odnosi boljši kot pri nas?
"V Kanadi med sabo sodelujemo. Če je nekdo dober, se ga podpira in se z njim sodeluje, ne pa zatira, in tako smo vsi v plusu. Če je nekdo zavisten, ti 'prizna', da je zavisten, ampak da bi zelo rad s tabo delal. Logično, pozitivna selekcija. Glede na to, da sodelujem s toliko ljudmi, me res zanima, kdaj bo RTV glede njenega povsem neprimernega odnosa do mene srečala pamet. Kaj sem pa jaz kdaj komu žalega storil točno? Kam pa spada moje ustvarjanje, če ne na RTV? Da pri 23 albumih ne najdejo par skladb za vrtet, ne novih ne starih, ali kako? (smeh) Ampak, fantje: kuvert ne bom nosil."
- "Do milijona v banki pa mi še precej manjka - približno milijon."
- "Navadno lahko lociram nekoga po dialektu na 20 kilometrov natančno."
O ljudski glasbi:
"Vsa 'visoka glasba', Bach, Händel, Mozart, Debussy, Ravel, Kogoj, Žebre, Coltrane, Davis, Mingus, temelji na ljudski glasbi oziroma na popularni glasbi določenega zgodovinskega obdobja. Zato resnična glasba ne more umreti, saj bo vedno na razpolago nova popularna oziroma ljudska glasba, glasba ljudi, iz katere se bo potem napajala 'visoka glasba', bi dejal Leonard Bernstein. Glasba je ekosistem. Ljubke ljudske pa so del nove eko-bio glasbe ter idejno stojijo nasproti umetni inteligenci oziroma jo presegajo v svoji človeškosti."
O glasbeni korupciji:
"Nacionalka in komercialne postaje so že dolgo 'skupaj v postelji'. In sledi tudi to, da lahko odstranijo iz skoraj celotne slovenske radijske sheme, kogarkoli pač hočejo. Ali pa, da ga zaradi interesov vrtijo do onemoglosti. Mar ne zaudarja tole po totalitarizmu, pfej? Medijski oligarhiji? Ali diši po sveži demokraciji, z objektivnimi in kvalitativnimi merili?"
So v Kanadi na glasbeni sceni odnosi boljši kot pri nas?
"V Kanadi med sabo sodelujemo. Če je nekdo dober, se ga podpira in se z njim sodeluje, ne pa zatira, in tako smo vsi v plusu. Če je nekdo zavisten, ti 'prizna', da je zavisten, ampak da bi zelo rad s tabo delal. Logično, pozitivna selekcija. Glede na to, da sodelujem s toliko ljudmi, me res zanima, kdaj bo RTV glede njenega povsem neprimernega odnosa do mene srečala pamet. Kaj sem pa jaz kdaj komu žalega storil točno? Kam pa spada moje ustvarjanje, če ne na RTV? Da pri 23 albumih ne najdejo par skladb za vrtet, ne novih ne starih, ali kako? (smeh) Ampak, fantje: kuvert ne bom nosil."