Korošci v manj kot treh dneh izpolnili osnovni cilj na Kickstarterju

Nejc Strojnik Nejc Strojnik
22.08.2022 10:56

Da ima družabna igra Coupling velik potencial, so napovedovali že pred časom, a da bodo prvi cilj, ki pomeni, da bo igra zagotovo izšla, dosegli v manj kot 72 urah, si niso predstavljali.

Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Ob začetku kampanje na Kickstarterju.
Osebni arhiv

"Od danes naprej lahko Coupling, the Game naročite na Kickstarterju," so ustvarjalci družabne igre po dolgih pripravah in piljenju zadnjih podrobnosti oznanili v četrtek. Osnovni cilj so postavili pri 7.500 evrih, dosegli pa so ga manj kot v 72 urah. "Zelo smo zadovoljni, da je do tega prišlo tako hitro. Seveda to ne pomeni, da je zdaj konec, še vedno namreč upamo, da nas podpre čim več ljudi. Naš naslednji cilj je 15 tisoč evrov, s tem denarjem bi lahko svojo poslovno pot začeli precej bolj mirno. Iskreno se zahvaljujemo vsem za podporo in hkrati sporočamo, da se zbiranje prednaročil še ni zaključilo," pravi avtor igre, Prevaljčan Klemen Gorenšek.

Coupling je igra za 2 do 6+ igralcev, starejših od 16 let (oziroma 18 let, če ga igrajo z pivsko razširitvijo Drinkling), ki običajno traja 45 minut. Poleg trdnejših prijateljstev, poglobljenih debat in zabavnega večera pa njeni ustvarjalci obljubljajo še zdravo mero tekmovalnosti, ogromno smeha, ščepec žgečkljivosti ter za najbolj razigrane tudi kanček petja in plesa. Vsi, ki so projekt na platformi Kickstarter podprli, teh je že več kot 200, bodo svoj izvod igre prejeli najkasneje do februarja. "Takrat je uraden rok, a se z dobaviteljem dogovarjamo, da bi slovenski kupci svoj izvod morda lahko prejeli že do božičnih praznikov. Ne moremo še obljubiti, a se trudimo, da se bi izšlo," razloži Gorenšek. Igra bo sicer izšla v dveh jezikih, tudi v angleškem, vsi, ki so svoj izvod naročili v predprodaji na Kickstarterju, pa bodo jezik izbrali po koncu kampanje.

Poleg Klemna Gorenška, avtorja igre, so v ekipi še njegova partnerka in pevka Lina Rahne, vodja projekta Teja Rajšp, študent medijskih študijev in filozofije Lan Rahne, ilustrator Jernej Kovač Myint ter oblikovalec Gašper Štern. "Kickstarter kultura v Sloveniji še ni razvita tako kot v tujini. Nekateri ljudje še ne vedo, kaj to pomeni. Dobili smo veliko sporočil, da bodo počakali in igro kupili, ko bo uradno izšla. Ampak mi potrebujemo prednaročila, da lahko zmanjšamo produkcijsko ceno igre," pojasni sogovornik. Kampanja na Kickstarterju bo sicer trajala do 17. septembra. "Zelo smo se trudili, da bi cilj dosegli čim prej, saj na tak način dobiš veliko več pozornosti. Nato se navadno vse skupaj nekoliko upočasni ter se proti koncu spet ojača. Septembra bo gotovo še kakšna marketinška akcija, pripravljena imamo tudi presenečenja, seveda pa bodo ljudje, ki nas bodo podprli, poleg igre prejeli brezplačne ekskluzivne dodatke. Za nas ima vsako naročilo prek Kickstarterja dvakratno vrednost, saj želimo pri prvem naročilu naročiti čim več iger in tako priti do želene cene na kos ter uspešnega starta."

Osnovna verzija igre vsebuje 10 mini iger na 120 Coupling kartah, ki v kombinaciji z edinstveno mehaniko ustvarijo visoko dinamično igro. "Več kot 500 kombinacij vprašanj in izzivov prebije tudi najtrši led in poskrbi, da je igra še vedno zabavna, tudi ko jo boste z isto skupino prijateljev igrali že desetič," sklene Gorenšek.

Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Več vsebin iz spleta