Zgodbo iz Perzije v 11. stoletju so v glasbo prelili v sodelovanju z iranskimi skladatelji in sodelavci. Na odru so jo izvedli skupaj s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija, vokalnima skupinama in harmonikarskim orkestrom.
V tem scenskem delu se po besedah snovalcev "ideje radikalnega nihilizma prepletajo s klasično perzijsko poezijo, ki se zliva z minimalističnimi, na iranski tradiciji temelječimi orkestrskimi barvami". Peklenski mehanizem glavnega junaka Bartolovega romana Hasana ibn Saba po njihovih besedah "odzvanja v industrijskem principu delovanja orkestra in Laibachovem edinstvenem zvoku".
Glavnino kompozicije je napisal Luka Jamnik, posamezne dele pa sta prispevala iranska skladatelja Idin Samimi Mofakham in Nima Atrkar Rowshan. Simfoničnemu orkestru RTV Slovenija bo dirigiral iranski dirigent Navid Gohari. Na odru bo še teheranska vokalna skupina Human-Voice Ensemble, vokalna skupina Gallina in okrepljen ženski harmonikarski orkester AccordiOna.
Bartol je v romanu problematiziral mehanizme propagande, ti pa so seveda vedno zanimali tudi Laibach. Povod za sidranje ideje o Alamutu je bilo srečanje skupine Laibach s prevajalcem angleške oziroma ameriške izdaje Bartolovega romana Michaelom Bigginsom in z založnikom Markom Whitom, ki naj bi bila med romanom in skupino videla mnogotere podobnosti. Do naslednjega križanja poti je prišlo na gostovanju skupine v Severni Koreji, ko so jih gledalci po koncertu izzvali z vprašanjem, kje bo njihov naslednji projekt, na katero so dobili improviziran odgovor, da bo to nastop v Teheranu. Tretjič so se z romanom srečali v gledališkem projektu Tako je govoril Zaratustra.
Po prvotnih načrtih naj bi Alamut premiero doživel v Iranu s Teheranskim simfoničnim orkestrom. Zaradi epidemije in "problematičnih političnih odnosov med Slovenijo in Iranom" jim to še ni uspelo.