Tomaž Toporišič
O(b) knjigi Nevarna razmerja dramatike in gledališča 20. in 21. stoletja Tomaža Toporišiča.
"Zadnji dve leti se je obudila tendenca, da bi se omejila možnost nastopanja neinstitucinalnega dela produkcije v tekmovalnem sporedu. Deležni smo bili nekaj poskusov sprememb aktov, ki urejajo delovanje festivala, v času prejšnje vlade, ki bi onemogočili ali celo prepovedali udeležbo neinstitucionalnega dela slovenske gledališke scene na festivalu. To smo, sem uspel uspešno ubraniti, imeli pa smo nevarna razmerja s kulturnim ministrstvom," med drugim razkriva umetniški direktor Borštnikovega srečanja Aleš Novak.
"Zadnji dve leti se je obudila tendenca, da bi se omejila možnost nastopanja neinstitucinalnega dela produkcije v tekmovalnem sporedu. Deležni smo bili nekaj poskusov sprememb aktov, ki urejajo delovanje festivala, v času prejšnje vlade, ki bi onemogočili ali celo prepovedali udeležbo neinstitucionalnega dela slovenske gledališke scene na festivalu. To smo, sem uspel uspešno ubraniti, imeli pa smo nevarna razmerja s kulturnim ministrstvom," med drugim razkriva umetniški direktor Borštnikovega srečanja Aleš Novak.