(FILMSKA KRITIKA) Zver režiserja Bertranda Bonella je primer privilegirane ambicioznosti

Matic Majcen
01.07.2024 05:10
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
George MacKay in Léa Seydoux v filmu Zver izmenjaje govorita francosko in angleško.
George MacKay in Léa Seydoux v filmu Zver izmenjaje govorita francosko in angleško.
Fivia
V zadnjih letih je v sferi art filma pojem ambicije pridobil izrazito komercialen pridih. Dandanes je bolj verjetno, da bo kakšen evropski režiser ali režiserka meje art filma raziskoval preko visokega proračuna, ki dovoljuje razkošna prizorišča, igralske zasedbe in kostume, nemalokrat pa tudi digitalne animacije, kar je bilo nekdaj na bolj umetniški strani filmskega ustvarjanja nekaj nezamisljivega. Tu in tam v naša kina zaide tudi kakšen film, ki umetniške meje potiska zgolj s pomočjo pripovednih sredstev, in te dni je takšen film na sporedu v slovenskih mestnih kinih: to je Zver režiserja Bertranda Bonella z Léo Seydoux in Georgeem MacKayem.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta