Zubin Mehta je kljub 88 letom skrbno vodil orkester.
Opera Trubadur in Beethovnova dela v izvedbi Gledališča Majskega glasbenega festivala v Firencah.
V nadaljevanju preberite:
Trubadurja smo uzrli v obnovljeni produkciji režiserja Cesara Lievija, ki delo vidi kot nočno opero, v kateri se liki gibljejo v temačni in pusti pokrajini. Ta vizija precej zapletene zgodbe o družinski tragediji sicer vsebinsko ustreza, a ji po izvedbeni plati lahko očitamo preveliko statičnost in težko razumljivo simboliko.
Orkester pod enakim vodstvom se je naslednji večer predstavil še s tremi deli Ludviga Van Beethovna, ki segajo v "junaško" obdobje njegovega ustvarjanja. Kot prva je zazvenela uvertura Egmont, op. 84, ki jo je spisal za Goethejevo istoimensko dramo. Uglasbena herojska zgodba je, posebej z ekspresivno uverturo, lepo odprla večer. V nadaljevanju se je s Koncertom za violino in orkester v D-duru, op. 61, predstavila že stara znanka festivala Lana Trotovšek.
V nadaljevanju preberite:
Trubadurja smo uzrli v obnovljeni produkciji režiserja Cesara Lievija, ki delo vidi kot nočno opero, v kateri se liki gibljejo v temačni in pusti pokrajini. Ta vizija precej zapletene zgodbe o družinski tragediji sicer vsebinsko ustreza, a ji po izvedbeni plati lahko očitamo preveliko statičnost in težko razumljivo simboliko.
Orkester pod enakim vodstvom se je naslednji večer predstavil še s tremi deli Ludviga Van Beethovna, ki segajo v "junaško" obdobje njegovega ustvarjanja. Kot prva je zazvenela uvertura Egmont, op. 84, ki jo je spisal za Goethejevo istoimensko dramo. Uglasbena herojska zgodba je, posebej z ekspresivno uverturo, lepo odprla večer. V nadaljevanju se je s Koncertom za violino in orkester v D-duru, op. 61, predstavila že stara znanka festivala Lana Trotovšek.