Bojana Kunst - avtorica več knjig in (so)urednica monografij, med njimi Nemogoče telo, Nevarne povezave, Sodobne scenske umetnosti, Performance and Labour in Umetnik na delu.
Filozofinja, dramaturginja, predavateljica dr. Bojana Kunst, redna profesorica na Inštitutu za uporabne gledališke znanosti na Justus Liebig Univerzi v Giessnu, zadnje desetletje vodi mednarodni magistrski program Koreografija in performans. V svoji aktualni knjigi, ki ie izšla pri Maski, Življenje umetnosti: prečne črte skrbi, opisuje številna protislovja življenja umetnosti, še posebej tiste, ki se ukvarja s stanjem sveta, z ekološko krizo in s sodobnimi prekarnimi življenji in ki priča o trpljenju drugih. Rojena Mariborčanka pravi, da je tretja v generaciji gastarbajterjev iz svoje družine: dedek je delal na gradbišču, v Essnu naj bi bili še vidni mozaiki na tleh, ki jih je polagal, oče pa na železnici v Stuttgartu, oba sta se po dolgem obdobju gastarbajterstva vrnila. In čeprav je njeno delo na univerzi manj težaško in navidezno bolj kozmopolitsko, v bistvu na nek način nadaljuje družinsko tradicijo, pravi. Tudi sama je delno odšla zaradi pomanjkanja rednega dela in upadanja raziskovalnih ur na univerzi, potem ko je po opravljeni habilitaciji učila predmete skoraj na vseh slovenskih univerzah. Fascinira jo pri delu s študenti, ki prihajajo z vsega sveta, iz izjemno različnih okolij, skrb, ki jo morajo vzdrževati, da bi prepoznali sorodnosti. Razlike je namreč enostavno prepoznati, medtem ko moramo sorodnosti šele ustvariti, potrebna sta čas in bližina, pravi.