Klemen Dvornik: "Mislim, da je tudi v urbanem okolju še vedno mogoča izkušnja prostega teka in igre - zavestno sem hotel delati promocijo življenja zunaj, druženja s prijatelji, nabiranja bušk in izkušenj stran od oči staršev."
Režiser filma Igrišča ne damo! o tem, kateri elementi gledalce pripravijo do nakupa vstopnic, o tem, ali film s socialnimi omrežji sodeluje ali tekmuje, in o horizontu in perspektivah generacije, ki odrašča zdaj.
V nadaljevanju preberite:
- Kako je v slovenski filmski in televizijski mreži poskrbljeno za mlade?
- Kakšen filmski jezik razumejo mladi? So novi formati anomalije ali legitimen filmski jezik, ki se je oblikoval zaradi novih načinov uporabe avdiovizualnih vsebin?
- "Politika bi morala pri načrtovanju gradenj razmišljati tudi o igriščih, parkih, o zelenih površinah. Človeška izkušnja je nenazadnje izkušnja druženja in skupnosti," misli režiser, ki verjame, da je nova generacija "veliko bolj odprta za igro zunaj in tudi ni več tako zelo priklenjena pred ekrane, čeprav so ti seveda še vedno privlačni".
V nadaljevanju preberite:
- Kako je v slovenski filmski in televizijski mreži poskrbljeno za mlade?
- Kakšen filmski jezik razumejo mladi? So novi formati anomalije ali legitimen filmski jezik, ki se je oblikoval zaradi novih načinov uporabe avdiovizualnih vsebin?
- "Politika bi morala pri načrtovanju gradenj razmišljati tudi o igriščih, parkih, o zelenih površinah. Človeška izkušnja je nenazadnje izkušnja druženja in skupnosti," misli režiser, ki verjame, da je nova generacija "veliko bolj odprta za igro zunaj in tudi ni več tako zelo priklenjena pred ekrane, čeprav so ti seveda še vedno privlačni".