Urška P. Černe: "Nekatere združbe se podpirajo in spodbujajo, kritika pa živi iz trkov, živi tam, ker vsi ne tulijo v isti rog."
Urška P. Černe, programska vodja Prangerja, festivala kritike, prevoda in branja poezije, o spremembi lokacije festivala pa tudi o tem, kako sta se v dveh desetletjih spremenili poezija in podpora področju.
V nadaljevanju preberite:
Po 21 letih festival zapušča Rogaško Slatino. "Literarna kritika je abstraktna in butična stvar, subkultura," pravi Urška P. Černe. Ob lanskem Pesniškem turnirju v Mariboru je spletno glasovanje za polfinale in finale prineslo nekaj tisoč glasov. Koliko jih je prišlo iz Ljubljane in koliko iz drugih delov Slovenije?
Kako se je ta "butična stvar" spremenila v dveh desetletjih? Kakšna poezija je danes aktualna oziroma oportuna?
Tam, kjer vsi tulijo v en rog, ni kritike. Kaj pa tam, kjer vsi tulijo eksplicitno družbenokritično poezijo?
Kakšna je državna podpora festivalu? "Drugače kot pri kritiki poezije tukaj moramo vsi tuliti v en rog, da bo dojelo tudi ministrstvo za finance: področje potrebuje bistveno več denarja."
V nadaljevanju preberite:
Po 21 letih festival zapušča Rogaško Slatino. "Literarna kritika je abstraktna in butična stvar, subkultura," pravi Urška P. Černe. Ob lanskem Pesniškem turnirju v Mariboru je spletno glasovanje za polfinale in finale prineslo nekaj tisoč glasov. Koliko jih je prišlo iz Ljubljane in koliko iz drugih delov Slovenije?
Kako se je ta "butična stvar" spremenila v dveh desetletjih? Kakšna poezija je danes aktualna oziroma oportuna?
Tam, kjer vsi tulijo v en rog, ni kritike. Kaj pa tam, kjer vsi tulijo eksplicitno družbenokritično poezijo?
Kakšna je državna podpora festivalu? "Drugače kot pri kritiki poezije tukaj moramo vsi tuliti v en rog, da bo dojelo tudi ministrstvo za finance: področje potrebuje bistveno več denarja."