Festival Borštnikovo srečanje je v sodelovanju s Platformo sodobnega plesa v spremljevalnem programu postregel tudi s projektom Song, ki ga podpisuje koreografinja, plesalka in filozofinja Mala Kline, ki ustvarja v Sloveniji in Belgiji in je eno najprepoznavnejših koreografskih imen svoje generacije. Premiera je bila lani v Španskih borcih, koncept Songa pa temelji na Visoki pesmi, enemu največjih mističnih besedil zahodne tradicije. Kot izpostavlja koreografinja, je Song prvi del trilogije, ki si prizadeva razviti jezik(e) skozi telo, da bi jih lahko občutili in razumeli.
Song je torej subtilno meditativno minimalistično delo, ki s plesom in koreografijo raziskuje potenciale jezika: kako nas jezik kot medij lahko pripelje v odnos z nezamenljivim, s telesom, prostorom, z glasbo in občinstvom, in postane pesem. Je ljubezenska pesem, ki jo pišemo v vsakem izjavljanju. "Ideja je, da na novo napišemo ta song. Song je srečanje moškega in ženskega principa. Je metafizičen song, sta dva songa, ki sta zrcalna podoba drug drugega. Ne postavljam nekega dueta, gre bolj za komplementarnost form. Drugi del že nastaja in bo čisti vokalni performans z opernim pevcem," pravi koreografinja, katere obsežen mednarodno prepoznan opus sicer zaznamuje metodološko natančno razvita plesna praksa. Njeno samostojno koreografsko delo vse od začetkov izhaja iz gradnje nenavadnih odrskih podob, ki nikoli ne preidejo na raven razvidnega in nedvoumno strukturiranega odrskega znaka, ampak prej ustvarjajo specifična, pomensko pretočna in potentna ozračja, sestavljena iz konsistentnih in metodološko natančno organiziranih koreografskih organizmov. Za svoje delo je prejela več nagrad, med drugimi zlato ptico, več nagrad Povodni mož in nagrado Ksenje Hribar za koreografijo.
Odpiramo novo dimenzijo v času treša. Odpiramo čutnost, liričnost, a ne skozi new age, ampak umetnost. Na to smo pozabili