Tematike dopolnjujejo še drugi vsebinski sklopi: nesmrtnost, metamorfoze, živali, prazniki ... Prežemajo jih konfucijanska, daoistična in budistična tradicija.
Skupina avtoric, sicer sinologinj in prevajalk - sestavljajo jo Tina llgo, Tjaša Vilotič, Katja Simončič in Mojca Seljak - je z zbirko Kitajski miti in legende, ki je konec preteklega leta izšla pri založbi Miš, opravila pomembno delo.
Mlajše bralce bosta pritegnila pogum junakov in proces stvarjenja, poznavalci Kitajske bodo prepoznali starodavne (in še vedno žive) običaje, običajni bralci pa vzorce in tradicije, ki pritičejo tudi domačemu svetu.
Takšno je denimo ločevanje na razrede. Nüwa človeški rod izoblikuje iz gline. No, vsaj določen del rodu! Za stvarjenje drugega dela je pograbila posušen poganjek trte, ki je visel s skale, ga pomočila v blato, nato pa vihtela po zraku in povsod so pršele blatne kapljice - ko so se dotaknile tal, so nastali ljudje. "Bila pa je med ljudmi, ki jih je sprva ustvarila z rokami, in tistimi, ki so nastali iz kapljic blata, opazna razlika. Prvi so bili plemeniti in premožni ljudje višjega sloja, drugi pa ljudstvo nižjega stanu," pravi besedilo.
Mlajše bralce bosta pritegnila pogum junakov in proces stvarjenja, poznavalci Kitajske bodo prepoznali starodavne (in še vedno žive) običaje, običajni bralci pa vzorce in tradicije, ki pritičejo tudi domačemu svetu.
Takšno je denimo ločevanje na razrede. Nüwa človeški rod izoblikuje iz gline. No, vsaj določen del rodu! Za stvarjenje drugega dela je pograbila posušen poganjek trte, ki je visel s skale, ga pomočila v blato, nato pa vihtela po zraku in povsod so pršele blatne kapljice - ko so se dotaknile tal, so nastali ljudje. "Bila pa je med ljudmi, ki jih je sprva ustvarila z rokami, in tistimi, ki so nastali iz kapljic blata, opazna razlika. Prvi so bili plemeniti in premožni ljudje višjega sloja, drugi pa ljudstvo nižjega stanu," pravi besedilo.