Linija akcijskih filmov o ugrabitvi letala se je v dobršni meri izoblikovala v 90. letih, ko so filmi kot 57. potnik (Passenger 57, 1992), Letalo prekletih (Con Air, 1997) in Ugrabitev (Air Force One, 1997) postali velike uspešnice in še danes veljajo za klasike tega žanra. A roko na srce so bili nastavki v teh filmih vendarle dokaj preprosti. Na eni strani si imel zlikovce, največkrat teroriste, ki so ugrabili letalo, na drugi strani pa "dobre fante", velikokrat kar policiste ali agente, ki so v velikem slogu razrešili situacijo. Žanr je nato hitro tudi zamrl, a iz veliko bolj tragičnih razlogov. Po terorističnem napadu na ZDA leta 2001 so bile vsakršne reference na podobne prizore striktno prepovedane. Leta 2006 sta tako vendarle izšla dva tovrstna filma, ki pa sta bila bolj dokumentaristični uprizoritvi tistega, kar se je dogajalo na usodnem letu United 93.
Več kot dve desetletji kasneje po teh tragičnih napadih je žanr ponovno pripravljen na oživitev. V dobi, ko so TV-serije velikokrat ravno tako pomembne in odmevne kot hollywoodski filmi, so pri Apple TV+ motiv ugrabitve letala razširili na mini serijo v sedmih epizodah z večno karizmatičnim Idrisom Elbo v glavni vlogi. Serija temelji na brihtnem in zelo logičnem scenarističnem izhodišču: če so bili tovrstni filmi v devetdesetih že skorajda pretirano preproste variacije motiva boja dobrega proti zlem, mar ne nudi ravno ta situacija, kjer na letalu skupaj biva 200 potnikov, idealen teren za poigravanje z raznimi podzgodbami? Serija nam prav na ta način odpre pripovedni poligon, na katerem se v sedmih urah razkrijejo zgodbe vpletenih v incident, to pa nas v bolj ali manj realnem času na poti iz Dubaja v London tudi pripelje do končne razrešitve konflikta.
Serijo je treba jemati kot lahkotno zabavo, ki želi v prvi vrsti ponuditi suspenz in intrigo, ne pa biti pristen v svojem prikazu hipotetične ugrabitve letala
Če bi serijo Ugrabitev poskušali postaviti na linijo med eskapistične žanrske filme iz 90. let in dokumentaristične filme, kakršen je bil United 93 (2006), bi jo sicer še vseeno odločno postavili v čas, ko so letala reševali Wesley Snipes, Harrison Ford in Nicholas Cage. Tudi Ugrabitev je namreč še vedno zgolj žanrski izdelek, poln nekonsistentnosti, ki segajo od nenavadne komunikacije protagonista s pretirano neumnimi ugrabitelji pa do zmedenega in neusklajenega odziva oblasti na dogodek. To Applovo serijo je zatorej potrebno jemati kot lahkotno zabavo, ki želi v prvi vrsti ponuditi suspenz in intrigo, ne pa biti pristen v svojem prikazu hipotetične ugrabitve letala. Če to sprejmemo, serija povsem upraviči svoj namen in nas sedem epizod brez težav drži pred zaslonom.