Polna Drama s koncerta skupine Čompe ob 90. rojstnem dnevu Štefke Drolc.
V gledališču je sprejemanje glasbe drugačno
»Koncerti v takem prostoru so intimnejši, ljudje spoznajo glasbenike v popolnoma drugačni luči, poleg tega pa je doživetje glasbe z gledališkega odra res nekaj posebnega tako za nastopajoče kot za publiko. Drugače je stati na koncertu s pivom v roki in plesati kot pa sedeti in nekoga poslušati,«
Igor Samobor
»Med glasbeniki je precej želja po nastopanju na našem odru, ampak zaenkrat se prepuščava najinemu občutku. Gledava na to, da so koncerti raznoliki, a z izbiro žanrov in glasbenih smeri se ne obremenjujeva. Včasih je to jazz, včasih rock, včasih so kantavtorji ... Edino merilo selekcije je za zdaj kvaliteta,«
Severa Gjurin
Vsako leto mi je izredno prijetno nastopati. Ambient je pravljičen - obokani mehko zaviti balkoni in lože ter nežna osvetljava notranjosti dvorane. Prostor je zelo estetski in akustičen. Zdi se mi, da teatrsko vzdušje, ki je v hiši in na odru, vpliva tudi na koncertno zasnovo, kakor da bi kot izvajalec dal še večji poudarek na interpretacijo besedil,«
Solo nastop zahteva drugo vrsto koncentracije
Zaima Imamovića
»Lahko rečem, da Slovenci čutijo mojo glasbo. Rad nastopam tu, pa tudi sicer sem s Slovenijo dosti povezan. Moja založba Glitterbeat je nemško-slovenska, moj menedžer je Slovenec, ljubezen do glasbe pa naju je združila tudi z Vladom Kreslinom in sva posnela skupno pesem, tu in tam pa tudi nastopiva skupaj,«
»Vedno si predstavljam, da ljudje pridejo zato, da slišijo, kaj počnem, in presrečen sem, da ta interes obstaja že dvanajst let. Solo nastop je vsekakor drugačen kot s skupino in zahteva drugo vrsto koncentracije in izbire glasbenega repertoarja,«
Članek je bil objavljen v reviji STOP.