Dolgoletni fotoreporter Večera Robert Balen je postregel s fotografskim presežkom in se vpisal med pohvaljence Društva novinarjev Slovenije. "Fotografija ponuja svež in neobremenjen ogled protesta kulturnikov pred ministrstvom za kulturo. Ponuja neobičajen pogled, ki priklene in ne dopušča hladnega odnosa," so zapisali v obrazložitvi pohvale za posamično fotografijo in dodali, da nadvse premišljena kompozicija kot posrečena sestavljanka diagonal deluje lahkotno in igrivo. Kako se spominja v fotografski objektiv ujetega momenta, smo vprašali Balena, ki fotografije za Večer niza zlasti, ne pa tudi izključno, v prestolnici. "V poplavi vseh protestov, ki so se zvrstili v letošnjem letu, se prav zares veliko ne spomnim, je eden izmed mnogih utrinkov," je povedal. "Kdaj se tudi uležemo na tla, sicer sredi protestov običajno ne, in stvari pogledamo iz drugačne perspektive," je dodal Balen, čigar fotografski dosežek so člani porote pohvalili še tako: "Zaradi neobičajnega pogleda od spodaj in močne osrednje figure se zdi, da je njena meja ali meja protesta le nebo."
Sicer pa se v letu, ko se fotoreporterji tako kot s koronavirusom na terenu soočajo še z mnogimi drugimi nevarnostmi in oblikami pritiska, v samem bistvu zanje ni spremenilo kaj dosti, pove Balen. "Tudi v zaostrenih situacijah skušamo v fotografijo ujeti razmere na terenu," doda večerovec in smejoč se pripomni, da so fotografi "itak trdoživa in posebna struja". Še preden napove, da ga zvečer čaka še en "petkov protestniški teren", ne pozabi izpostaviti, da mu nagrada stanovskih kolegov pomeni veliko: "Še toliko bolj pa zato, ker je kvaliteto fotografije prvi prepoznal in jo predlagal naš urednik fotografije Sašo Bizjak."