(INTERVJU) David Rimawi o tem, kako imitiranje postane posel: "Komentarjev o naših filmih ne berem že 20 let"

Matic Majcen Matic Majcen
12.06.2022 07:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
David Rimawi v paviljonu podjetja The Asylum na filmskem festivalu v Cannesu.
David Rimawi v paviljonu podjetja The Asylum na filmskem festivalu v Cannesu.
Matic Majcen
Na severu Los Angelesa, v Burbanku, ima sedež filmsko podjetje The Asylum, ki je morda res videti kot le ena mnogih produkcijskih hiš v mestu angelov. A njegova poslovna strategija se po nečem bistveno razlikuje od vseh drugih. Podjetje The Asylum namreč ne teži k temu, da bi snemalo čim boljše in izvirne filme, ki bi lahko postali naslednje velike uspešnice, temveč, ravno nasprotno, kopije velikih hollywoodskih spektaklov. Ki pa so seveda tudi mnogo cenejše in za lase privlečene.

Ko je denimo v kinih kraljeval film iz franšize Jurski park, so oni izdali Jursko šolo. Ko smo gledali Aliena proti Predatorju, so oni promovirali svoj film Alien Predator. In ne nazadnje imajo zdaj, ko vsi hitijo gledat novi Top Gun, oni v žepu svoj lastni film z naslovom Top Gunner.

Na nedavno zaključenem filmskem festivalu v Cannesu smo pred Večerov mikrofon povabili Davida Rimawija, enega od direktorjev podjetja The Asylum, ki nas je s slikovitimi besedami popeljal v svet utrganih pripovednih zapletov, cenenih vizualnih učinkov in tudi - slabih recenzij. 
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta