O filmskem festivalu v Cannesu, ki izgublja dušo

Matic Majcen Matic Majcen
28.05.2022 06:15
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Reuters
Filmski festival v Cannesu še naprej ostaja številka ena, a vse več znakov kaže na to, da razne krize nepovratno spreminjajo njegov značaj.

Ko spremljam trende, ki postopoma spreminjajo canski filmski festival, se mi v misli prikrade tisto mnogokrat citirano reklo Johna Lennona, da je življenje tisto, kar se odvija, medtem ko si zaposlen z drugimi stvarmi. Če zdaj brskam po svojih spominih, so bili ravno takšni na videz marginalni dogodki tisti, ki so najbolj zaznamovali moje obiskovanje festivala. Pokazalo se je, da so stvari, ki so bile včasih moteče, v resnici prispevale k pristni, unikatni izkušnji obiska tega festivala. Zdi se, da s tehnološkimi in organizacijskimi spremembami Cannes ravno to spontanost počasi, a zanesljivo izgublja.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta