Slovensko narodno gledališče Drama Ljubljana se z uprizoritvijo Deklica s strunami Maje Hrgović in Marjana Nečaka danes in jutri predstavlja v Milanu v okviru 12. edicije festivala, imenovanega Mednarodna nagrada Golo gledališče Terese Pomodoro. Zaradi epidemioloških razmer si bo festivalsko občinstvo sodobno dramsko opero Deklica s strunami v režiji Marjana Nečaka ter izvedbi Barbare Cerar in Uroša Fürsta, posebej za to priložnost odigrano na velikem odru Drame, ogledalo preko spleta. Posnetek gostovanja Deklice s strunami v Milanu si bo slovensko občinstvo lahko ogledalo v soboto, 20. februarja, ob 20.00 na naslovu drama.kupikarto.si/vzivo.
Strokovno festivalsko žirijo 12. edicije Mednarodne nagrade Golo gledališče Terese Pomodoro sestavljajo ugledni gledališčniki z različnih koncev sveta: umetniški direktor sanktpeterburškega gledališča Maly Teatr Lev Dodin; grški režiser Stathis Livathinos; Enzo Moscato, umetniški direktor gledališča Theater Company Enzo Moscato; španski režiser Lluís Pasqual, umetniški direktor japonskega gledališča Company of Toga Tadashi Suzuki; nemški režiser Peter Stein; litvanski režiser Oskaras Koršunovas; direktorica Narodnega gledališča iz Nice Muriel Mayette-Holtz; direktor Tunizijskega narodnega gledališča Fadhel Jaïbi; predsednik evropske zveze gledališč The Union des Théâtres de l'Europe (UTE) in direktor Madžarskega gledališča iz Cluja Gábor Tompa in Livia Pomodoro, predsednica in umetniška direktorica gledališča Spazio Teatro No'hma Teresa Pomodoro, ki žiriji tudi predseduje.
Gledališče Spazio Teatro No'hma je leta 1994 ustanovila igralka in družbena aktivistka Teresa Pomodoro. Verjela je v odprtost, dostopnost in družbeno vključevalno moč gledališča, zagovarjala nujnost gledališkega prepletanja različnih področjih umetnosti ter izpostavljala pomen etične, katarzične in mimetične vloge gledališkega umetniškega izraza. Njena sestra dvojčica Livia Pomodoro je v spomin in poklon Teresi skupaj s sodelavci in podporniki gledališča leta 2009 priredila prvi festival. Festival skozi vseh dvanajst edicij ohranja osredotočenost na sodobne gledališke prakse, ki odrsko obravnavajo teme, kot so "socialna izključenost in degradacija, družbena marginalizacija, odsotnost komunikacije med posamezniki … in predstavlja uprizoritve, ki na umetniško izviren način izkazujejo dobrodošlico 'drugemu' skozi gledališče, ki v globino preizprašuje pomen dostojanstva in človečnosti", sporočajo iz SNG Drame Ljubljana.