(KRITIKA PREDSTAVE) Vezi duš: Obdržati svoj individiuum in se istočasno stapljati s celoto

Olivera Ilić
12.06.2024 06:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Navidez preproste koreografske sekvence so plesalke in plesalci ponavljali v neskončnost, pri čemer je bil v danem nizu prvi gib enako intenziven in sporočilen kot zadnji.
Navidez preproste koreografske sekvence so plesalke in plesalci ponavljali v neskončnost, pri čemer je bil v danem nizu prvi gib enako intenziven in sporočilen kot zadnji.
Andreas Etter
Vezi duš, otvoritvena gostujoča predstava 59. Borštnikovega srečanja koreografinje Sharon Eyal (Staatstheater Mainz).

V nadaljevanju preberite: 

Koreografijo, glasbo in izvedbo lahko strnemo v eno samo besedo – katarzično. Katarzično zato, ker predstava diha z iskrenim impulzom človeškega bitja, smiselno oblikovana v navidez enostavnih in ponavljajočih gibih, ki ob sugestivni podpori elektronske glasbe prisiljuje gledalca, da kar naprej pričakuje, da se bo "nekaj zgodilo". Kaj se je po zaključku zgodilo v dvorani? Kakšna je bila reakcija publike?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta