Veliko nagrado festivala FeKK, tako imenovani grand prix, je osvojil kosovski režiser Ilir Hasanaj za kratki film Krila delavcev (Krahët e punëtorëve/Workers' Wings, 2024). Ta 19-minutni film ima letos za sabo sila uspešno festivalsko pot, saj so ga med drugim premierno predstavili na festivalu v Rotterdamu. Nagrade sta letos podeljevali dve žiriji: mednarodna, ki so jo sestavljali Cătălin Cristuțiu, Igor Prassel in Anne Gaschütz ter žirija filmskih kritikov v sestavi Aljoša Harlamov, Alen Golež in Jasmina Šepetavc. Zmagovalce so izbrali iz tekmovalnega programa FeKK BAL, ki vključuje filme iz držav balkanskega polotoka, in iz domačega tekmovalnega programa FeKK SLO.
V 10 letih so na FeKK-u prikazali prek 1.000 kratkih filmov iz več kot 60 različnih držav in gostili prek 350 mednarodnih gostov
Nagrado FeKK BAL je prav tako osvojil kosovski film, in sicer Kot bolno rumena (Si e verdhë e sëmurë/Like a Sick Yellow) režiserke Norike Sefe. Posebno omembo v tej sekciji si je medtem prislužil hrvaški režiser Nebojša Slijepčević z odmevno slovensko koprodukcijo Mož, ki ni mogel molčati (The Man Who Could Not Remain Silent), ki so jo premierno predstavili maja v Cannesu. Trojica kritikov je nagrado podelila avstrijskemu filmu Dežela gora (Land der Berge) režiserke Olge Kosanović. Nagrado v sekciji FeKK SLO je prejela Zarja Menart za film Tri ptičice, posebno omembo pa Hannah Koselj Marušič za film Razcepljene konice. Kritiška žirija je v tej sekciji nagrado dodelila Simonu Intiharju za film Line Rider.
Dodajmo še, da so podelili tudi nagrado za najboljši VR film (2023 a Requiem in VR: From Turmoil to Transcendence), distribucijsko nagrado pa je prejel Simon Intihar za že omenjeni film Line Rider.