Nadaljevanja domačih filmskih uspešnic: Kdo naj jih financira?

Matic Majcen Matic Majcen
19.10.2022 05:00
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Oba dela filma Pr' Hostar sta v marsičem izzvala ustaljene načine financiranja filmov pri nas.
Oba dela filma Pr' Hostar sta v marsičem izzvala ustaljene načine financiranja filmov pri nas.
Produkcija Plus
Letošnja poletno-jesenska filmska sezona je za slovenski film vsaj z enega vidika precej izstopajoča. V kinih namreč praktično hkrati gledamo kar tri nadaljevanja komercialno uspešnih projektov: Gajin svet 2 režiserja Petra Bratuše, Dedek gre na jug Vincija Voguea Anžlovarja in Pr' Hostar 2 ‰ pod režijo Luke Marčetića. Dejstvo, da gre za filme, ki nadgrajujejo komercialni uspeh svojih predhodnikov, na mizo znova prinaša izrazito ideološko in pogosto politizirano vprašanje, na kakšen način bi pri nas morali financirati tovrstne filme. Pogovarjali smo se z nekaterimi vidnimi akterji s slovenske filmske scene in poskušali priti do dna tej večni dilemi.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.

Več vsebin iz spleta