Režiser in soscenarist Peter Bratuša z ekipo igralcev na slavnostni premieri filma v SNG Drami Ljubljana.
Spalnica kot glavna kulisa
Peter Bratuša
“Ideja se mi je zdela dobra tudi iz čisto logističnih in produkcijskih razlogov.”
Katarina Čas
“Gre za intimen film, tako in drugače,”
Sebastian Cavazza
Saša Pavlin Stošić
Jurij Zrnec
Primož
Pirnat
Jana Zupančič
Scenarij se je razvijal z igralci
Špela Levičnik Oblak
“K sreči so se vsi tudi odzvali vabilu,”
: “Mislim, da so bili dobri igralci zasedeni in je moral vzeti nas.”
“Vloga Ule mi je pomenila velik izziv, ker se mi zdi tako zelo drugačna od vsega do sedaj videnega.”
“Lepo je tako delati, ker ponavadi ni tako. Dostikrat režiserji igralcem ne zaupajo v toliki meri, a le, če nam dovolijo soustvarjati, lahko tudi mi ponudimo kaj več. Če vztrajajo pri svojem, potem ni teh sladkorčkov ..."
"O, da, tudi zaušnica me je presenetila. Lahko bi me vsaj opozorila nanjo, tako pa sem se le odzval za 'au'! No, je pa kar pasalo, moram priznati,”
Drama pred kamero
. “Zapis scenarija je knjižni jezik in zato nevtralen, tako da si ga vsak igralec lahko interpretira po svoje,”
“Povej tako, kot bi sam povedal, so bila preprosto navodila. Tako najdeš način, ki je čim bolj tvoj, a hkrati paziš, da ne greš čez rob,"
"Drama je bila le pred kamero, ko smo jo potrebovali. Ko so kamere ugasnile, nikoli. Res je bilo lepo delati in ves ta čas preživeti skupaj. Veliko smo snemali tudi ponoči, sploh najine prizore z Jurijem, kar je bilo tako naporno kot prijetno. Včasih pa nam je celo uspelo kaj posneti predčasno,"
Štirideseta nova trideseta
Meni je moj lik kar podoben, moram priznati,”
Članek je bil objavljen v novi številki revije STOP.