Pogovor s soprogo in razvajanje hčerke za nekaj ur odvrnejo njegove misli, a ponoči je treba ponovno v službo. Vožnja v varovani objekt prinaša slutnjo mračnosti, nato pa kratek pogled skozi linico v njegovi delovni sobi razkrije skrivnost ... V vojaški spalnici vojak nebogljeno trepeta pred zadano nalogo. Hromečega strahu, stopnjevane napetosti in zadrževanih solz ne morejo pregnati niti telefonski pogovor z dekletom niti nasveti kolegov. Nato napoči trenutek, ko se mora odločiti … Sredi gozda mladenič sleče vojaško uniformo in si nadene civilna oblačila. Njegov obraz preveva nežno hrepenenje ob misli na skorajšnje snidenje z zaročenko. A v zraku je nekaj zloveščega. Ne le zaradi žalosti, ki se je na dom njegove drage spustila zaradi smrti prijatelja in ki prekriža njegove načrte, da bi jo zasnubil ob njenem rojstnem dnevu … Par srednjih let na letališču pričaka nečakinjo in skupaj se odpeljejo daleč stran od mestnega vrveža, kjer veličastno vznikajo skalna pobočja in kjer je signal za mobilni telefon bolj kot ne naključje. Mladenka, ki prvič v življenju obišče svojo domovino, skuša razumeti, zakaj jo je oče poslal na to pot, gledalca pa preveva nelagodje. Gre le za pretvezo, da so jo zvabili iz Evrope in jo bodo proti njeni volji poročili? To je samo ena od hipotez, ki se porajajo ob skrivnostno zarotniškem obnašanju gostiteljskega para, a pravi namen njenega potovanja kmalu priplava na površje …
Najboljši film po izboru občinstva v sekciji Panorama je bila srbska drama Oče (Otac) Srđana Golubovića, ki jo je nagradila tudi ekumenska žirija. Zgodba o očetu iz srbske vasice, ki se po ženinem samomoru in odločitvi socialne službe, da ni sposoben skrbeti za svoja dva otroka, peš odpravi v Beograd, je nastala tudi s pomočjo slovenskega koprodukcijskega vložka in jo bodo slovenski gledalci po vsej verjetnosti lahko videli na letošnjem LIFFu.
Predsednik letošnje žirije, britanski igralec Jeremy Irons, je na vprašanje o politični odgovornosti igralca na uvodni tiskovni konferenci odgovoril takole: "Menim, da igralec nima politične odgovornosti, odgovoren je le do umetnosti. Seveda lahko z izbiro filmov, ki jih snema, pripomore k odpiranju aktualnih družbenih tem. Politično odgovornost pa imam kot posameznik."