(DNEVNIK) Petja Klojčnik: Mi, ki bomo prevzeli naš svet

Petja Klojčnik
29.02.2020 06:07

Sem Petja Klojčnik, stara sem 15 let in obiskujem športni razred na III. gimnaziji Maribor. Atletika je moja strast, začela sem jo trenirati že pred desetimi leti. Posledica so številne (13) medalje na državnih prvenstvih ter nastop v slovenski reprezentanci. V prostem času rada tudi deskam, kolesarim in hodim na pohode z svojimi psi.

Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
Poslušaj
Ciril Horjak

/ PETEK, 21. FEBRUAR
Še dva dni je do odhoda v Miami. V šoli se veliko pogovarjamo o izletu, saj gremo kar trije iz mojega razreda. Vsi se zelo veselimo in komaj čakamo, da odpotujemo. Sem velika ljubiteljica potovanj, tudi z družino pogosto potujem, a še nikoli nisem bila v Ameriki. Danes bom počasi začela pakirati, da ne bom na koncu hitela. V Miamiju je trenutno zelo toplo oziroma vroče, s seboj bom vzela poletna oblačila.
/ SOBOTA, 22. FEBRUAR
Danes ponoči odpotujemo! Zjutraj sem bila na treningu, kjer sem se za en teden poslovila od atletike, kar se zgodi zelo redko. Seveda sem se poslovila tudi od svojih atletskih prijateljev. Po treningu sva z mami odšli še po zadnjih nakupih pred odhodom. Potem sem do konca spakirala in se pripravila na dolgo pot. S seboj sem vzela veliko hrane - saj ko sem lačna, sem ful drugačna.
/ NEDELJA, 23. FEBRUAR
Ob pol enih ponoči se je začela naša pot v Miami. Kar hitro smo prispeli na Dunaj, od koder smo poleteli v Frankfurt. Dvourni let je minil kar hitro - prespala sem ga. Ko so nam preverili potne liste, so nam povedali, da bodo nekatere pregledali. Prepovedane substance. Tudi jaz sem bila med temi "srečneži". Uslužbenci so se me dotaknili s posebnim listkom, prav tako tudi mojih osebnih predmetov. Listek so dali v aparat, ki prepozna prisotnost substanc. Seveda sem ta pregled prestala brez težav. Potem smo odhiteli v letalo. Tik preden smo vzleteli, je potnici iz Rusije postalo slabo in so jo reševalci morali odpeljati. Po uri in pol čakanja smo končno vzleteli. Let je trajal deset ur, malo smo spali, jedli in se pogovarjali. Pristali smo ob 16.20 po lokalnem času. Takoj smo se odpravili v hotel, saj smo bili sestradani. Večerjo smo si naročili kar v restavraciji v hotelu - tri burgerje s pomfrijem. Zaradi težav v kuhinji in slabe postrežbe smo čakale na večerjo več kot uro. Čeprav smo naročile pred nekaterimi drugimi gosti restavracije, smo hrano dobile zadnje. Vse skupaj je brez dvoma trajalo predolgo, zato so nam ponudili zastonj pijačo in sladico. Nato pa v sobo.
/ PONEDELJEK, 24. FEBRUAR
Zjutraj smo se dobili pred hotelom. Avtobus in cilj: Miami. Peljali smo se skozi središče mesta, videli številne grafite, se peljali ob morju in se na koncu ustavili pri Miami Beachu. Seveda smo morali preizkusiti, kakšno je morje v Miamiju. Stekli smo v valove. Spet avtobus in nazaj v hotel. Potem smo se mladina v najini (Sarini in moji) sobi igrali morilca. Bilo je zelo zabavno, čeprav je bil v sobi totalni kaos. Zvečer smo odšli se enkrat na Miami Beach. Tokrat s taksiji, in ker je za enega zmanjkalo prostora, sva z Evo sedeli na enem sedežu. Sprehod po plaži mimo lokalov in nazaj v hotel.

Ciril Horjak
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.