Na francoskih družbenih omrežjih so se po izidu prve sezone vnele razprave o tem, da je serija naravnost smešna in da poustvarja vse možne klišeje.
V nadaljevanju preberite:
Prva polovica četrte sezone Netflixove romantične serije Emily v Parizu, ki so jo na platformo naložili 15. avgusta, je kot vse sezone doslej požela mešane odzive. Če so številni produkcijo ameriškega režiserja in producenta Darrena Stara, ki se je med drugim podpisal pod kultno serijo Seks v mestu, označili za "guilty pleasure", torej nekaj, kar radi gledamo, pa nam je ob tem malo nerodno, drugi v epizodah, za katere sicer priznavajo, da nimajo posebnega intelektualnega naboja, iščejo tisto nekaj, kar milijone gledalcev drži pred ekrani že četrto sezono zapored.
Če vidimo vse njene napake - stereotipne prikaze Francozov, eskapizem in dogajanje, ki ima le malo podlage v realnosti - zakaj jo še zmeraj gledamo?
Prva polovica četrte sezone Netflixove romantične serije Emily v Parizu, ki so jo na platformo naložili 15. avgusta, je kot vse sezone doslej požela mešane odzive. Če so številni produkcijo ameriškega režiserja in producenta Darrena Stara, ki se je med drugim podpisal pod kultno serijo Seks v mestu, označili za "guilty pleasure", torej nekaj, kar radi gledamo, pa nam je ob tem malo nerodno, drugi v epizodah, za katere sicer priznavajo, da nimajo posebnega intelektualnega naboja, iščejo tisto nekaj, kar milijone gledalcev drži pred ekrani že četrto sezono zapored.
Če vidimo vse njene napake - stereotipne prikaze Francozov, eskapizem in dogajanje, ki ima le malo podlage v realnosti - zakaj jo še zmeraj gledamo?