Luka Marcen: "Ključen dejavnik nasilja v tem romanu ni zloba, temveč paranoidni strah, ki se zaleze v moč."
Z režiserjem predstave In ljubezen tudi po romanu Draga Jančarja, ki bo premierno uprizorjena v petek v SNG Maribor.
V nadaljevanju preberite, kakšni so bili razlogi za dramatizacijo in uprizoritev tega Jančarjevega romana, zakaj je po mnenju režiserja roman nadideološki, kako nam lahko preteklost pomaga razumeti kompleksnost našega trenutka, koliko je pri nastajanju besedila sodeloval avtor in koliko uprizoritvene drznosti sme biti v predstavah, ki računajo na širšo publiko.
"Največja razlika med časom, ki ga živimo in v katerem uprizarjamo ta roman, in romanom je, da danes več ni velike moči, sile, za katero bi bili pripravljeni narediti karkoli. Ničesar ni, za kar bi bili pripravljeni tvegati. Niti ne tvegati življenja, ampak stvari na šahovnici. Liki v tem romanu niso fatalistično vdani v usodo, temveč so pripravljeni tvegati ljubezen, tvegati življenje, pozicije in privatnost za neko idejo."
V nadaljevanju preberite, kakšni so bili razlogi za dramatizacijo in uprizoritev tega Jančarjevega romana, zakaj je po mnenju režiserja roman nadideološki, kako nam lahko preteklost pomaga razumeti kompleksnost našega trenutka, koliko je pri nastajanju besedila sodeloval avtor in koliko uprizoritvene drznosti sme biti v predstavah, ki računajo na širšo publiko.
"Največja razlika med časom, ki ga živimo in v katerem uprizarjamo ta roman, in romanom je, da danes več ni velike moči, sile, za katero bi bili pripravljeni narediti karkoli. Ničesar ni, za kar bi bili pripravljeni tvegati. Niti ne tvegati življenja, ampak stvari na šahovnici. Liki v tem romanu niso fatalistično vdani v usodo, temveč so pripravljeni tvegati ljubezen, tvegati življenje, pozicije in privatnost za neko idejo."