Škofjeloški pasijon je osvojil štiri nagrade. Foto: Nada Žgank
V konkurenci letošnjega Tedna slovenske drame v Kranju je bilo pet uprizoritev tekmovalnega (Škofjeloški pasijon, Jazz, Gejm, Nova rasa, Pošta; Sedem vprašanj o sreči ni bila odigrana) ter tri uprizoritve spremljevalnega programa (Bidovec-Tomažič: Tovarištvo, Mitska, Vladimir; Žalostinke in Not Dead Enough/Vestern žal nista bili odigrani). Kar osem nagrad so podelili letos, od tega tri nove: za igralko, igralca in po posebni presoji žirije.
Letošnje festivalsko občinstvo je najbolj prepričal Škofjeloški pasijon (Oče Romuald/Lovrenc Marušič) v režiji Jerneja Lorencija; predstava je nastala v produkciji Prešernovega gledališča Kranj in Mestnega gledališča Ptuj. Šeligova nagrada za najboljšo uprizoritev tekmovalnega programa je po mnenju strokovne žirije, ki so jo sestavljali Rok Bozovičar, Diana Koloini in Viktorija Rangelova, pripadla prav tako Škofjeloškemu pasijonu v izvedbi Prešernovega gledališča Kranj. Kot so zapisali v obrazložitvi nagrade, uprizoritev zgodovinske sedimente in težo svetopisemskega izročila, ki obdaja prvo slovensko dramsko besedilo, prevede v sodobno pulzirajoče gradivo, ki besedo tudi dejansko prestavi v meso. Nagrado za najboljšo igralko TSD je po presoji žirije prejela Doroteja Nadrah za vlogo v uprizoritvi Škofjeloški pasijon, nagrado za najboljšega igralca pa Blaž Setnikar, prav tako za vlogo v tej predstavi. Posebno nagrado po presoji žirije je prejela za družbeno občutljivost uprizoritev Gejm v režiji Žiga Divjaka, v produkciji Slovenskega mladinskega gledališča in Maske Ljubljana. Nagrada za mladega dramatika je pripadla Nini Kuclar Stiković za uprizoritev Jutri je v sanjah izgledal drugače. Grün-Filipičevo priznanje za dosežke na področju dramaturgije in teatrologije je prejel Milan Ramšak Marković, nagrado Slavka Gruma za najboljše novonastalo dramsko besedilo pa Maja Šorli za besedilo Tega okusa še niste poskusili.