Če ste v 90-ih letih minulega stoletja doma že imeli dostop do svetovnega spleta ali pa vsaj DVD predvajalnik, potem je verjetnost, da ste videli zasebni pornografski film Pamele Anderson in njenega takratnega moža Tommyja Leeja precej velika. Izjemno nazoren "dokumentarec", ki je nastajal tekom njunih medenih tednov, je nekako pristal v javnosti in v samo nekaj dneh postal globalna senzacija. Bivša zakonca sta kasneje na račun škandala in avtorskih pravic kar nekaj zaslužila, na dejstvo, da ju je velik del sveta videl med seksom na ladji, pa sta se medtem že privadila. Spomin na tiste čase je te dni osvežil kar glasbenik Tommy sam, ki je očitno še vedno zelo ponosen na to, kako bogato ga je narava obdarila. Na splet je poslal fotografijo svojih bahavih genitalij in s tem v zadrego spravil Instagram, ki se je zdaj znašel na tarči kritik, saj je slika njegovih intimnih delov bila javno dostopna več ur.
Ogorčeni uporabniki tega priljubljenega družbenega omrežja zdaj platformo obtožujejo dvojnih meril, češ da ni tako prizanesljiva do ženske golote, saj pogosto izjemno hitro cenzurira objave ženskih prsnih bradavic.
59-letni Tommy je pred dnevi na Instagramu z 1,4 milijona sledilci delil svoje gole fotografije, ki so zgrozile javnost.
Fotografija prikazuje, kako 59-letnik sedi popolnoma gol, s pripisom "Ooooopppsss", ogledalo si jo je lahko 1,4 milijona njegovih sledilcev in še vsi ostali.
Kljub dejstvu, da je fotografija več kot očitno kršila smernice Instagramove skupnosti, je platforma potrebovala več kot pet ur, da jo je odstranila s strani.
"Gola fotografija Tommyja Leeja je bila na Instagramu več kot 5 ur, preden so jo odstranili, vendar so umetniške fotografije kvirovskih umetnikov ves čas prepovedane, pa ne prikazujejo niti genitalij", "Dekleta ne smejo objavljati fotografij z dekoltejem, ne da bi jih odstranili, a Tommy Lee lahko objavi kar koli", "Ženske profile na Instagramu ukinjajo samo zaradi prikazovanja bradavic, toda Tommy Lee lahko objavi golo fotografijo brez težav. Dvojna merila" je le nekaj jeznih komentarjev, ki so se razširili po družbenih omrežjih.