Učiteljica glasbene pripravnice in klavirja na Glasbeni šoli Slovenska Bistrica je pripravila učbenik za program Glasbena pripravnica, ki se je začel z uvedbo devetletke v glasbenem šolstvu. "V dveh desetletjih poučevanja je nastal koncept mojega poučevanja in se brusil. Otroci so najboljši kritik in motivator za iskanje novih poti. Spodbuda in podpora ravnateljice Radmile Bikić Magdić k izdaji učbenika pa je bila tista, zaradi katere je učbenik Tonkin glasbeni svet tukaj, za kar sem ji zelo hvaležna," je ob izidu povedala Tatjana Gaberšek. "Seveda takšen projekt ne more nastati brez ustvarjalne ekipe. Čutne ilustracije Hane Nekrep, notografija Valterja Kukoviča, jezikovni pregled Mance Mirnik ter celostna podoba učbenika oblikovalca Renata Bratkoviča so bili nepogrešljiv del pri ustvarjanju učbenika," je dodala.
V njem sta tudi pesmici Bojane Bučar in Mire Voglar, "ki sta se prijazno odrekli avtorskim pravicam". Večina pesmi je njenih, avtorskih, vanje je vključena tudi sporočilnost o odnosu do živali. Zaživele so tudi na zgoščenki z naslovom Tonka in njeni prijatelji, izdani v samozaložbi, ustvarjalni del pa so dodali Simona Vodušek (glavni vokal), Tanja Hojnik Časek (violina), priložnostni zborček (Ajda in Anže Vodušek ter Tinkara in Gašper Čurin) ter avtor priredb Mike Orešar.
Učbenik ni nastal čez noč. "Tonka je lesena lutka, podobna tonu, ki je z najmlajšimi že od začetka programa. Izredno čutne ilustracije ter živali, ki so živele ali še živijo v resničnem svetu, pa otroke dodatno motivirajo. Živali imenujejo po imenih, na ilustracijah pa opazijo še tako majhno podrobnost. In seveda ga je tudi meni zelo ljubo vzeti v roke, saj je del mene, njegova strokovna nadgradnja pa predstavlja dodatno pomoč pri učnem procesu," še o izkušnjah poučevanja z učbenikom pravi avtorica.
Poznana kot dobra pedagoginja, predvsem najmlajših, še pove: "Delo z najmlajšimi je neprekinjeno učenje, ki učitelja gradi tako na strokovni kot na osebni ravni. Menim, da mora biti učenje krožni proces." O glasbeni pripravnici pa pravijo, da otroci z usmerjanjem in vodenjem skozi igro in z aktivnostmi razvijajo ritmični in melodični posluh, ob izvajanju in poslušanju glasbene literature pa tudi harmonsko in doživljajsko dojemanje ter se pripravljajo na igranje.